Mint minden weboldal, mi is használunk cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az “Értem” gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi nyilatkozatunkban találsz.
Menü

Szállítási információk

►Házhozszállítás 991 Ft
►30eFt felett a szállítás INGYENES
 

Szállítási mód

Szállítási díj

Fizetési módok

     

Személyes átvétel GLS Csomagponton
30.000 Ft alatti rendelés esetén
30.000 Ft feletti rendelés esetén


991 Ft
Ingyenes

Készpénz, Bankkártya, Banki utalás, PayPal, Online bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül

     

Házhozszállítás futárszolgálattal
30.000 Ft alatti rendelés esetén
30.000 Ft feletti rendelés esetén


991 Ft
Ingyenes

Készpénz, Bankkártya, Banki utalás, PayPal, Online bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül

GLS CsomagPont kereséséhez kattints az ikonra:

Csomagpontok

Kérdéseddel fordulj hozzánk, DE ELŐBB olvasd el az összes gyakori kérdést alább:

webshop@zsinettlashes.hu

Rendelés menete:

Új regisztrációt a rendelésed leadásakor tudsz megadni.

Miután kiválasztott termékeidet kosaradba helyezted és elküldted részünkre, egy visszaigazoló emailt fogsz kapni tőlünk, melyben a számlád kiegyenlítésére szolgáló számlaszámunkat megtalálod!

Utaláskor a közlemény rovatba a rendelésed számát írd, így meggyorsítva a beérkező adatok feldolgozását.

Azután, hogy utalásod megtörtént és a jóváírás megérkezett hozzánk, egy elektronikus számlát küldünk neked e-mailben. A termékeid postázásra ezután a beérkezett utalás napján, illetve másnap – de legkésőbb, illetve egyes termékek esetén maximum 3 munkanapon belül- feladásra kerülnek!

Csomagodat belföldre GLS futárszolgálattal,  másnapi kézbesítéssel, külföldre az általunk választott módon juttatjuk el.

Mit írj a megjegyzés rovatba?

Minden olyan információt amely a kézbesítést segíti. Tehát például azt, ha nagyon lila a házatok, vagy két oroszlán ül a kapuban, tehát bármit amivel könnyebb rád találni.

Hova rendeljem a csomagom?

Azért, hogy megkönnyítsük a munkátokat nemcsak házhozszállítás kiválasztására van lehetőségetek, hanem CsomagPont kézbesítést is választhattok rendelésetek leadásakor. Utóbbiak esetében nektek magatoknak kell az e-mailben kiküldött adatok alapján a megjelölt kézbesítési helyen keresni a csomagotokat.

Nem kaptad meg a rendelésed?

Amennyiben rendelésed nem érkezne meg, a rendeléstől számított legkésőbb 4. munkanapon kérlek mielőbb jelezd felénk, leveledben a rendelésszámoddal együtt tudsz érdeklődni (reklamálni).

FONTOS!

– Azokban az esetekben, ahol a megjegyzés rovatokban nincs feltüntetve a megrendelés azonosítója, nem tudunk gyors feldolgozást ígérni.

– Azoknál a reklamációknál, ahol a reklamációs levél nem tartalmaz rendelésazonosítót, nem tudunk gyors problémamegoldást ígérni.

– Kérünk, vedd figyelembe, hogy feladási határidőnk a rendelés kiegyenlítéstől számított 3 munkanap! Ettől eltekintve igyekszünk a másnapi kézbesítés teljesítésére, de rendelésedet ne hagyd soha az utolsó pillanatra.

– Kérünk, hogy kézbesítési címed pontosan, helyes irányítószámmal együtt ellátva add le. Amennyiben szalonba rendelsz, mindenképpen add meg a szalon/cégnevet ahol megtalálnak!

– Kérünk mindig ellenőrizd a megadott email címed!

ÉS a legfontosabb!

Olykor igen, mi is hibázunk! Reklamációs leveled hangvétele kérlek ezért legyen célratörő, ám mégis emberi… Igyekszünk a legjobbat nyújtani.

A Zsinett Lashes WebShop minden olyan tévedéséért amely tagjainak emberi hibájából fakad, teljeskörű felelősséget vállal. Így tehát ha megrendelésed kiegyenlítésre került, ám az attól számított 4. munkanapon belül sem került feladásra, úgy kérünk ezt jelezd nekünk -rendelésazonosítóval ellátott üzenetben-és mi a teljes rendelésed összegét visszatérítjük számodra, –amennyiben nem tudjuk igazolni a feladást– mellyel egyidőben azonban feladjuk a meghiúsult rendelésed, melyet tekints “békejobb”-nak a tévedésünkért!

 

“Especially for you…”

Zsinett Lashes WebShop

 

Dokumentum helye
Dokumentum helye

Keresés