x
Mint minden weboldal, a webshop.zsinettlashes.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az “Értem” gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi nyilatkozatunkban találsz.
Termékek Menü

Egyéb információk

Kérdéseddel fordulj hozzánk, DE ELŐBB olvasd el az összes gyakori kérdést alább:

webshop@zsinettlashes.hu

Felhívjuk figyelmed, hogy leadott belföldi rendeléseidet maximum -banki napokban mérve- 24 órán át tároljuk, számlád kiegyenlítésének hiányában ezután automatikusan, külön értesítés nélkül töröljük rendszerünkből!

A külföldről leadott rendelések esetében 7 banki nap a türelmi idő.

A munkaszüneti napokon érkezett rendeléseket, az első banki munkanaptól számított 24. óráig tároljuk.

Rendelés menete:

Új regisztrációt a rendelésed leadásakor tudsz megadni.

Miután kiválasztott termékeidet kosaradba helyezted és elküldted részünkre, egy visszaigazoló emailt fogsz kapni tőlünk, melyben a számlád kiegyenlítésére szolgáló számlaszámunkat megtalálod!

Utaláskor a közlemény rovatba a rendelésed számát írd, így meggyorsítva a beérkező adatok feldolgozását.

Azután, hogy utalásod megtörtént és a jóváírás megérkezett hozzánk, egy elektronikus számlát küldünk neked e-mailben. A termékeid postázásra ezután a beérkezett utalás napján, illetve másnap – de legkésőbb, illetve egyes termékek esetén maximum 3 munkanapon belül- feladásra kerülnek!

Csomagodat belföldre GLS futárszolgálattal,  másnapi kézbesítéssel, külföldre az általunk választott módon juttatjuk el.

Mit írj a megjegyzés rovatba?

Minden olyan információt amely a kézbesítést segíti. Tehát például azt, ha nagyon lila a házatok, vagy két oroszlán ül a kapuban, tehát bármit amivel könnyebb rád találni.

Hova rendeljem a csomagom?

Azért, hogy megkönnyítsük a munkátokat nemcsak házhozszállítás kiválasztására van lehetőségetek, hanem CsomagPont kézbesítést is választhattok rendelésetek leadásakor. Utóbbiak esetében nektek magatoknak kell az e-mailben kiküldött adatok alapján a megjelölt kézbesítési helyen keresni a csomagotokat.

Személyes átvétel
Személyes átvétel választása esetén megrendelésedet a 1023 Budapest, Török utca 5. címen lévő Zsinett Lashes / World Of Lashes WebShop Átvételi Ponton van lehetőséged átvenni, munkanapokon 10-16 óra között.
Felhívjuk figyelmedet, hogy az átvételi pont nem üzlet, helyszíni vásárlásra nincs lehetőség, csak a kész rendelések átvételére. A helyszínen megrendelésed ellenértékét akár bankkártyával is tudod rendezni (ehhez a rendelés leadásakor válaszd a Bankkártya (személyes átvételnél) fizetési módot) . Készpénzforgalom nincs - tehát készpénzes fizetésre és vásárlásra nincs lehetőséged -, de a közvetlen közelünkben található OTP bankfiókban (1027 Budapest, Margit krt. 8-10. Nyitva: 7:45 - 16:00) be tudod fizetni folyószámlánkra a szükséges összeget (ehhez válaszd a Banki átutalás/Bank pénztári befizetés fizetési módot).
Nyomatékosan kérjük, hogy csomagodért csak és kizárólag akkor gyere, mikor megrendelésed Személyesen átvehető státuszba került (erről az Általad megadott email címre értesítést küld rendszerünk). Amennyiben rendelésed nem ebben a státuszban van, nem tudjuk garantálni annak kiadását, így ilyen esetben feleslegesen fáradnál be hozzánk.
Az előre ki nem fizetett Személyesen átvehető állapotú rendelésed maximum 5 munkanapig tartjuk, majd az át nem vett rendelés törlésre kerül.

 

Nem kaptad meg a rendelésed?

Amennyiben rendelésed nem érkezne meg, a rendeléstől számított legkésőbb 4. munkanapon kérlek mielőbb jelezd felénk, leveledben a rendelésszámoddal együtt tudsz érdeklődni (reklamálni).

FONTOS!

– Azokban az esetekben, ahol a megjegyzés rovatokban nincs feltüntetve a megrendelés azonosítója, nem tudunk gyors feldolgozást ígérni.

– Azoknál a reklamációknál, ahol a reklamációs levél nem tartalmaz rendelésazonosítót, nem tudunk gyors problémamegoldást ígérni.

– Kérünk, vedd figyelembe, hogy feladási határidőnk a rendelés kiegyenlítéstől számított 3 munkanap! Ettől eltekintve igyekszünk a másnapi kézbesítés teljesítésére, de rendelésedet ne hagyd soha az utolsó pillanatra.

– Kérünk, hogy kézbesítési címed pontosan, helyes irányítószámmal együtt ellátva add le. Amennyiben szalonba rendelsz, mindenképpen add meg a szalon/cégnevet ahol megtalálnak!

– Kérünk mindig ellenőrizd a megadott email címed!

ÉS a legfontosabb!

Olykor igen, mi is hibázunk! Reklamációs leveled hangvétele kérlek ezért legyen célratörő, ám mégis emberi… Igyekszünk a legjobbat nyújtani.

A Zsinett Lashes WebShop minden olyan tévedéséért amely tagjainak emberi hibájából fakad, teljeskörű felelősséget vállal. Így tehát ha megrendelésed kiegyenlítésre került, ám az attól számított 4. munkanapon belül sem került feladásra, úgy kérünk ezt jelezd nekünk -rendelésazonosítóval ellátott üzenetben-és mi a teljes rendelésed összegét visszatérítjük számodra, –amennyiben nem tudjuk igazolni a feladást– mellyel egyidőben azonban feladjuk a meghiúsult rendelésed, melyet tekints “békejobb”-nak a tévedésünkért!

 

“Especially for you…”

Zsinett Lashes WebShop

 

Dokumentum helye
Dokumentum helye
2017-07-05 16:40:48
Lépésről lépésre... A világ rengeteg terméket ont a piacra...
az pedig, hogy ki milyen módszert tanult az előkészítésre sokszor csak azon múlott, hogy az adott cég ahol oktattak, milyen terméket forgalmazott ehhez a lépéshez...
2017-07-04 12:25:12
Tedd! Ne tedd!

Tedd! Ne tedd!
Veszel egy szép új ruhát...mielőtt kimosnád megnézed a leírását (Textil kresz), hogyan szabad mosni, majd annak megfelelően 30-40-60 fokon bedobod a gépbe...
Vagy nem‼️